Naudojame slapukus (cookies) siekdami užtikrinti geriausią naršymo patirtį. Slapukai naudojami analitiniais, reklamos ir suasmeninto turinio tikslais. Tęsdami naršymą sutinkate su šiuo slapukų naudojimu. Skaityti daugiau...

Sutinku

Skaitmeninės prekės
Šių prekių grąžinimas negalimas, tai virtualus žaidimo kodas. Yra išimčių, kai kodas nesuveikia ar dubliuojasi.
Per 3 darbo dienas nustatysime ir pateiksime išvada, po išvados galimas kodo pakeitimas į kitą veikianti kodą arba pinigų grąžinimas.

Nesuveikus kodui, prašome nepanikuoti ir parašykite elektroninių paštu: info@zaidimu-parduotuve.lt
Pateikite dvi nuotraukas (klaidos kodas, žaidimų sąrašas) pilnu ekrano vaizdu ir nekarpykite.
Detalesne informacija pateiksime elektroninių paštu.




Standartinės prekės

Garantija suteikiama visoms prekėms. Galiojimo termino laikotarpis yra nurodomas prekės aprašyme.
Kitų atvejų, jei prekės neturi aprašyme nurodyto garantinio laikotarpio, taikomas dviejų metu garantinis galiojimo laikotarpis.
P.s: Kompiuteriams suteikiama dviejų metu garantinis laikotarpis ir atskiriems komponentams po vienerius metus.

Pinigų, prekės grąžinimo garantija taikomą visoms fizinėms prekėms. Pristatyti ir grąžinti prekes galite per 14 darbo dienų.

Grąžinimas nesuteikiamas, jei prekinės išvaizdos, savybės prarastos ar pažeista pakuotė, nepilnos, netvarkingos ir netinkamos komplektacijos.
Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visą pilną komplektaciją ir produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus.
Jei pakuotę pažeidėte, kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.

Prekes galite pristatyti parduotuvės registruotu adresu: Vilnius, Erfurto g. 5.
Prieš atvykstant reikėtu pasiskambinti telefonu: +37061473015 ar elektroninių paštu: info@zaidimu-parduotuve.lt
Būtina nurodyti užsakymo numeri ar sąskaitą faktūrą.

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo pateiktu nuotraukų.
Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas.
Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

Pristatant prekės per DPD Kurjerį, tikrinkite kokybę dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų užpildykite pažeidimų aktą.
Jei pastebėsite pažeidimus, jas užfiksuokite nuotraukomis kadangi jos bus reikalingos grąžinimui atlikti.
Jei kurjeriui nepateiksite pretenzijų ir neužpildysite akto, kitų atveju jūsų pasirašytas dokumentas bus skaitomas kaip gauta kokybiška, tvarkinga preke.
Jei pakuotė nepažeista, prekių tikrinti dalyvaujant kurjeriui nereikia.

Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.